excellent

Alla inlägg under april 2010

Av Jenny - 30 april 2010 19:35

Nu är vi hemma från majelden hos farmor och farfar. :) Lite bilder:

(OBS, tagna med mobilen, glömde kameran hemma, så lite suddiga)

        


Så här såg den ut innan vi tände på den:

  


Lite bilder på mig:


(Denna blev JÄTTESUDDIG)

     


Haha, min arm :

  



Ha en rolig kväll, elda inte upp er själva. :)

Puss.

Av Jenny - 30 april 2010 13:58

Hej :D

Nu har vi fått veta våra nya klasser till 7:an :D Jag ska gå i 7E <3

Från klassen fick jag gå med Doris, Cissi och zeneh.

Det är mest killar i vår klass, men det kanske bli kul, för där jag har gått har det alltid varit fler tjejer än killar.

Jag är iaf nöjd med klassen. Det kunde inte bli mycket bättre. <3


Jag skrev inget inlägg igår, men jag hade inte tid xD

Sov i alla fall jättedåligt natten till igår, mina kuddar hade helt tappat formen, så jag var och köpte nya igår. De var så sköna <3


Satt också ute i värmen igår och läste. Idag har det varit mindre varmt.

Och ikväll ska vi ha majbrasa hos farmor och farfar :) Ska bli jättekul. <3


Har inte så mycket mer att skriva.

Snart är det MAJ :D <3

Av Jenny - 28 april 2010 15:21

Hejsvejs :D

En vanlig tråkig skoldag har flugit förbi. Cissi och jag satt bara i solen och njöt på lunchen ;) Gud så skönt det var.


Precis när vi skulle sluta, och jag ska lägga ner grejerna i lådan, så kommer Elias, nyper mig i kinden och säger:

- Haru foundation?

Jag bah:

- Mm... jättetyst. För jag hade ju det, men han skulle säkert kalla mig fjortis om jag sa det -.-

Han bah:

- Vah?

- Mmh... sa jag igen.

Och han:

- Men haru foundation?


Men vad skulle jag säga då?! Jag gick bara, utan att svara, och Elias sa typ:

- Hon hör ju inget! :S

Drygast i stan...? Världen...? Universum...?


Eh. Ska snart på orkester, vi tränar till Meldikrysset den 11:e Maj. Det är ju inte så långt dit, på fredag är det sista april, då ska vi ha en egen majeld hos farmor och farfar <3


Btw, vi får reda på klasserna på fredag. Jag hoppas så jävla mycket att min klass blir bra. Annars dör jag. :S


DoRiS är fortfarande sjuk :(

BLI FRISK. Bubbelfisken, Rockan, Cissi och jag saknar dejj <3

Av Jenny - 27 april 2010 17:58

Ja. Jag tycker att det är väldigt drygt när folk skriver reklam i kommentarer, utan att skriva någonting om det som stod i inlägget. Tror ni som skriver t.ex "Rösta på mig på den här länken", "Bli medem här och jag får poäng"... att NÅGON kollar ? Jag gör inte det i alla fall.

Och så tycker jag att det är ganska... respektlöst att bara skriva reklam hur som helst i kommentarer på ANDRAS BLOGGAR. Det är helt OK om man först skriver något som har med inlägget att göra, och SEN t.ex "Vill du kolla min blogg?". Men att bara skriva reklam, är helt fail. Tycker jag. Skriv era åsikter här! :)

<3

Av Jenny - 27 april 2010 17:55

Solen har gått i moln :( 

Men nu är snön helt borta från våran gård, på framsidan då!

Jag trodde seriöst på att snön skulle ligga kvar till midsommar, om inte september x'D

Men nu i molniga tider behöver vi tre somriga, soliga bilder. Varsågoda!

      



Glad Vår! :D

Av Jenny - 27 april 2010 17:45

God eftermiddag. :)

Vet ni vad Cissi lyckades med i skolan? :O

Joel jagade henne på skolgården, och han hoppade på henne, så hon ramlade, gled på gruset på asfalten. Hon blödde lite på båda händerna, och lite på knät. Det första hon sa när hon ramlat:

- MIN TRÖJJA!!
Hon hade nämligen en ny tröja, som nu var smutsig xD

Iaf. Vi gick till skolsköterskan, som gjorde rent såren. Hon petade i ett med en nål, för det hade fastnat sand därinne :S Sen fick Cissi massor med plåster.

På bilden har vi börjat med att teckna av vårblommor och vårfåglar.


Annars har dagen varit en... vanlig tråkig dag ;) När jag kom hem kokade jag makaroner, värmde köttfärssås, och Anna och jag åt...

Sen försökte vi köra Anden I Glaset, Anna hade lärt sig av en kompis hur man gör. Jag kan ju det inte alls, men hur får man glaset att flytta på sig? Vi värmde det i mikron, men det flyttade inte på sig :/

Någon som vet? :O


Har läst ut sista Vargbröder-boken nu. Det var skitbra :D

Klicka på bilden för recension.



Puss.


Av Jenny - 26 april 2010 17:32

God eftermiddag ^^

Vet ni vad jag lyckades med igår? :O

Jag var ju med Julia på eftermiddagen, det var skitvarmt. Vi satt på skateboardrampen och kollade på när några killar åkte. Vi sitter så typ hur länge som helst, och idag märker jag att jag har solbränt mig på läpparna -.-

Heh, hur lyckas man??

För läpparna är inte torra, de gör bara ont och är röda :(

BUHU, så synd om mejj :(


Måndag - lika jobbigt som alltid. Stefan ska operera sig imorgon, och han kommer vara borta i ca 3 veckor, så vi har en vikarie för honom som heter Kristian. Våran SO-lärare Elin är också hemma, fast hon har brutit foten (Felizias kommentar: Det trodde jag inte om dig Elin...! Elin: Inte jag heller... xD). Och Elins vikarie heter Kristi och kommer från Estland. Krisitan och Kristi xD

HAHA xD


På svenskan satt jag, Cissi och Anna (:P) ute i trapphuset och skrev. Då kommer Iclam och säger till mig:

- Jag kommer ihåg när du gick på Faxe. Du var kort då.

Och han har alltid varit kortare än mig, så jag:

- Vafan, du var ännu kortare ! :P

Han:

- Du är kort nu oxå.

Jag:

- DU är kortare !:D:D

Anna:

- Det dääääär ägdeeee Jennyy!!

Och Cissi asgarvade ;) Like always <3


Och Cissi har varit så snäll, jag fick ta lite av hennes läppsyl eftersom jag glömt min hemma, till mina solbrända läppar <3


DORIS HAR FEBER :'(

Nothing is properly when Doris is gone :((


Aja. Hejdoo era små saker <3

Ska käka kokadruv nu 8D

( måste minnas Doris på nått sätt... )

Av Jenny - 25 april 2010 09:43

Hej :D

Nu på morgonen har jag laddat ner GIMP. Någon gång måste Julia lära mig att animera...

När jag sa att jag ville ha GIMP till pappa sa han att det lät som en sjukdom xD

"OMG, jag har fått GIMP!!"

Hehe. XD

Tänkte ladda upp bilden jag gjorde, men jag måste ändra format elr ngt på den, och det vet jag inte hur man gör, så det får bli en annan gång;)


Men här är en annan bild som jag tecknat. Fast irl då.

  


Kommentera den :D:D


Eftersom det ska bli ännu varmare idag, så kommer jag inte göra så många inlägg idag heller xD

För jag ska försöka vara ute större delen av dagen :)

Pusspåer.



presentation


Hej på er! Jag heter Jenny, och jag är 97:a, alltså 15 år gammal. Här kan du... läsa om vad jag gör. Typ. Och se bilder jag tar, låtar jag gillar osv :)

frågeruta

10 besvarade frågor

senaste inläggen

besökare

besöksräknare

kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

kategorier

arkiv

gästbok

sök

lite statistik

rösta

Din åsikt om hösten, som nu är här?
 BLÄ. Hatar hösten. Uschuschusch.
 Mysigt! Sitta inne och dricka varm choklad, vackra löv... ♥
 Sådär... Inte bra, inte dåligt.

tidigare år

länkar


Ovido - Quiz & Flashcards