excellent

Alla inlägg under juli 2011

Av Jenny - 31 juli 2011 22:41

Ja... Då var juli slut också D:


Om några timmar börjar augusti och det är bara 3 veckor till skolan börjar!

:(


Snart kommer hösten också. :c

Blää, vill ha sommar längre >.<

Av Jenny - 31 juli 2011 11:59

Hade fullt upp igår, så hann inte skriva. Haha.


Igår förmiddag cyklade pappa och jag iväg till Sågverkstrampet :) Det är en cykelrunda med info om gamla såvverk som låg här för längesen.

Det gick bra i början, men sedan tappade vi bort oss lite, men vi kom fram till Stenö ändå (där slutade rundan). Där badade vi en stund och sedan skulle vi cykla hem igen... På ditvägen hade vi varit tvunga att cykla på stora vägen en bit eftersom vi inte hittade vägen där man skulle cykla. Det var dåligt skyltat.


Vi snurrade runt länge, men vi lyckades inte hitta rätt väg, man förstod sig inte på skyltarna O.O

Vi cyklade hem på en större väg. På ditvägen hade det inte varit jobbigt alls, men på hemvägen var det jobbigt...

Miljöerna var omväxlande i alla fall :D Bitvis cyklade vi på större gator, ibland på cykelvägar i skogen och ibland på en stig bara...


När vi kom hem igen åkte vi direkt till donken och åt. Sedan åkte vi vidare till Bergvik för att gå på marknaden! :D

Jag älskar marknader, fastän jag sällan köper något. Det är så mysig stämning på marknader! :D


Igår köpte jag i alla fall en klänning :)


 

Allmänt · foton · idag · mode
Av Jenny - 28 juli 2011 23:23

Är det någon typ av ekorr-år i år? O.o

För drygt en vecka sedan hoppade en ekorre över vägen när Edith och jag var ute och gick. I förrgår när jag cyklade vid vägen hoppade en över till min sida och stannade en halvmeter framför cykeln och stirrade på mig.


Idag när jag satt och läste på altanen hoppade en ekorre in, och satte sig på golvet för att sedan hoppa ut igen och klättra upp i äppelträdet... Eftersom det inte fanns något annat träd i närheten kunde den inte hoppa vidare, och jag stod ju på marken nedanför den så den var tillfälligt fångad. Då passade jag på att ta lite bilder, hihi.


 

Har ni sett några ekorrar i år? :)

Av Jenny - 24 juli 2011 23:32

Min nagel. 8D


 

Av Jenny - 24 juli 2011 23:29

Ritat... typ för nån dag sen xd


 

Av Jenny - 24 juli 2011 23:22

GRATTIS till farfar som fyllde 81 år i lördags! (23:e juli)


Glömde kameran hemma när vi var hos farmor och farfar så har inga bilder. :C

Av Jenny - 24 juli 2011 23:16

GRATTIS till morfar som fyllde 70 år i fredags! :D (22:a juli)


På hans kalas var Ian där också, titta vad söt han är.


       


... och det här är gullungens föräldrar...:


 

[Tryck på bilden för att komma till Jeanette's blogg]



 


HAHAHAH XD


nejmen.

Av Jenny - 24 juli 2011 22:28

I onsdags sov jag över i Ediths stuga på ön Sion :D

Det var jättefint och mysigt där. Titta:


 

presentation


Hej på er! Jag heter Jenny, och jag är 97:a, alltså 15 år gammal. Här kan du... läsa om vad jag gör. Typ. Och se bilder jag tar, låtar jag gillar osv :)

frågeruta

10 besvarade frågor

senaste inläggen

besökare

besöksräknare

kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

kategorier

arkiv

gästbok

sök

lite statistik

rösta

Din åsikt om hösten, som nu är här?
 BLÄ. Hatar hösten. Uschuschusch.
 Mysigt! Sitta inne och dricka varm choklad, vackra löv... ♥
 Sådär... Inte bra, inte dåligt.

tidigare år

länkar


Ovido - Quiz & Flashcards