excellent

Alla inlägg under februari 2011

Av Jenny - 28 februari 2011 17:23

Love Generation var ju med i Melodifestivalen i lördags  

Jag tycker deras dräkter är sjukt coola!

 


Haha, de ser ut att ha riktig getingmidja om bakgrunden är svart!


Vad tycker du om dräkterna?

Av Jenny - 24 februari 2011 16:24

Status: dricker varm choklad och tittar på Disaster Date :D

Av Jenny - 24 februari 2011 09:58

Murre gömmer sin nos. :)


  

Av Jenny - 21 februari 2011 19:39

Varit hemma idag, har nästan 39 graders feber nu... :'c

Av Jenny - 17 februari 2011 19:47

Det här är Leo! Han föddes (syddes klart) idag.


~~~~~~~~~~~~~~~~~ Namn: Leo. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Födelsedag: Han föddes idag, 17/2 2011.

Bor: För tillfället bor han tillsammans med några andra gosedjur i en våning i min hörnhylla, men snarast ska han få en egen våning.

Utseende: Leopardmönstrad i gult, brunt och svart. Svart nos och svarta ögon. Lång och fin svans.

Personlighet: Leo är väldigt glad och lekfull. Han är snäll och gosar med allt och alla. Blir lite tjurig om han inte får äta sin favoritmat varje dag.

Gillar/gillar inte: Leo tycker om min katt Murre. De är bästa kompisar. Leo gillar inte hårda kuddar.

Favorit...

...färg: Grå. Om han inte hade varit färgblind hade det nog varit gul.
...mat: Tonfisk i räksås.

...pryl: En färgglad studsboll.

...aktivitet: Att sova, äta och gosa med den första han kommer åt.

Intressen: Leka runt och busa. 

Övrigt: Han smiter ofta och gömmer sig under mitt skrivbord, eller på en annan våning i hörnhyllan. Han är en väldigt stolt katt med hög svansföring.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



  


Av Jenny - 15 februari 2011 19:58

Ni är säkert jättetrötta på snöbilder nu... men ni får stå ut ;)


              


Vilken tycker ni bäst om?

Av Jenny - 15 februari 2011 19:56

Lite sent, men ändå xD


    

Av Jenny - 15 februari 2011 19:56

Far och son eller?!


  

presentation


Hej på er! Jag heter Jenny, och jag är 97:a, alltså 15 år gammal. Här kan du... läsa om vad jag gör. Typ. Och se bilder jag tar, låtar jag gillar osv :)

frågeruta

10 besvarade frågor

senaste inläggen

besökare

besöksräknare

kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

kategorier

arkiv

gästbok

sök

lite statistik

rösta

Din åsikt om hösten, som nu är här?
 BLÄ. Hatar hösten. Uschuschusch.
 Mysigt! Sitta inne och dricka varm choklad, vackra löv... ♥
 Sådär... Inte bra, inte dåligt.

tidigare år

länkar


Ovido - Quiz & Flashcards