excellent

Alla inlägg under augusti 2010

Av Jenny - 31 augusti 2010 07:53

Jaa :(  Jag har ingen skolväska. Vill inte ha min gamla. Den är ful.

Just nu använder jag en Gävleborg-påse x'D

Men vet nån vart man kan köpa en snygg skolväska ?

Jag vill inte ha en Adidas. Palla dom.

Men... typ nån ganska billig, snygg? Svart kanske, i skinnimitation? :D

Jaja, vet nån vart man kan köpa ?

GLÖM INTE ATT KOMMENTERA! :D

Av Jenny - 30 augusti 2010 16:40

Idag var SO-läraren frisk, så vi slutade vanlig tid, kl 15. :(


På rasten var det nån som kallade Cissi för Michael Jackson...? Hon blev typ väääldigt öpprörd efter det. Frågan är ju om det var menat som en komplimang... att hon är asbra på att sjunga, dansa och att hon är känd och cool:D Eller också var det en diss... att hon är sönderopererad eller död D:

xD
Jag tror att Cissi är bra på att dansa 8D


Sen, på en annan rast, så skulle jag jaga Cissi uppför en trappa, och innan trappan var det en sväng. I svängen skulle jag ta tag i räcket, men jag slog i handen ist :( Jag fick ont, fast de e bättre nu x'D


Ska skriva en ny novell tror jag. Har en liten idé i huvudet. Lägger ut sen kanske?

Vi får se ;) <3


Nu ska jag läsa :D Har snart läst ut Sveket av P.C Cast & Kristin Cast, den andra boken i House Of Night :D



Btw, kom ihåg att kommentera ? (a'

:(

Av Jenny - 29 augusti 2010 21:36

Imorn är det skola igen -.-'

Saknar sommarlovet <3

Av Jenny - 29 augusti 2010 15:29

Igår var vi på lyskvällen :)
Lite bilder:


   


Fint :D

Av Jenny - 29 augusti 2010 15:24

Hej :)

Igår åkte vi till farmor och farfar för att plocka svamp ;) Jag hittade det bästa stället, ofc (a'

Lite bilder:


Flugsvamp.


 

Nån röd svamp :o


 

En grön växt, med kantareller i bakgrunden ;)



Kantarell. 


 


:) Det fanns inte såå mycket...

Usch, svamp är äckligt xD

Av Jenny - 27 augusti 2010 16:30

Häi :)

Imorse hade vi sovmorgon ! :D Det kommer vi ha på fredagar...

Vi börjar på idrotten fem över tio, jag var där kvart i xD Då hann jag ju byta om iaf...


Sedan var det lunch. Efter det skulle vi haft SO, men SO-läraren är fortfarande sjuk, så vi hade en håltimme direkt efter lunchen. Så lunchen blev nästan 2 timmar... xD


Iaf, imorse innan jag cyklade till skolan tog jag lite " egobilder ".

Har redigerat den nu :)


Mitt öga ^^

Jag gillar selektiv färg !


 


Puss

Av Jenny - 26 augusti 2010 14:06

DET GÅR INTE ATT LADDA UPP FLERA BILDER SAMTIDIGT HÄR OM MAN ANVÄNDER EXPLORER :S

Därför använder jag firefox just nu ^^


Aja, lite bilder.


I... förrgår tror jag så var det jättefin fullmåne! Och vill bara ta kort på den.

Jag har en inställning för det, men den har lång slutartid... och jag har inget stativ, så det blev som det blev...


Det är bara den här första som jag tog med den speciella inställningen. Som ni ser är den suddig, men om jag hade haft ett stativ hade den varit bättre... ;S


Men den blev ju rätt bra ändå, eller hur? :D


 



 


Lite rosbilder, som jag tog nyss när jag kom hem.


     

Svartvit :D





Det blev ingen SO idag heller xD

Han är fortfarande sjuk, Sven-Åke.

Så jag slutade kvart i ett :D

Ew.

Av Jenny - 25 augusti 2010 19:49

Idag har vi haft idrott, för första gången i a-hallen. Jag trodde att det skulle bli lite kul i alla fall.. Eftersom a-hallen är mycket större.

Men vi fick inte ens vara där inne ju... :P Vi kommer få vara det nån gång sen, men idag var vi ute och sprang "ok-rundan"... Den går typ nästan hem till mig xP


När man har bytt om får man förresten inte lämna kvar nånting i omklädningsrummet. Det beror på att dörren är öppen hela dagarna, och de som jobbar där kan omöjligt hålla koll på vilka som ska vara där eller inte, efter som alla från 7:an - 3:e ring har idrott där. Så man får ta med sig väskan, dit man nu ska.

Fast när vi var ute och sprang idag så låste idrottsläraren in dem i ett teorirum.


Eftersom vi hade idrott som sista lektion strunade de flesta i att duscha, och åkte hem istället.

Fast det berodde nog lite på att duscharna var så äckliga också... Det var nått grönt grejs på golvet. Mögel eller avlagringar...? Ah, jag vill inte duscha där iaf... ;S


presentation


Hej på er! Jag heter Jenny, och jag är 97:a, alltså 15 år gammal. Här kan du... läsa om vad jag gör. Typ. Och se bilder jag tar, låtar jag gillar osv :)

frågeruta

10 besvarade frågor

senaste inläggen

besökare

besöksräknare

kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

kategorier

arkiv

gästbok

sök

lite statistik

rösta

Din åsikt om hösten, som nu är här?
 BLÄ. Hatar hösten. Uschuschusch.
 Mysigt! Sitta inne och dricka varm choklad, vackra löv... ♥
 Sådär... Inte bra, inte dåligt.

tidigare år

länkar


Ovido - Quiz & Flashcards