excellent

Alla inlägg under oktober 2010

Av Jenny - 30 oktober 2010 13:26

Lite bilder från skolan igår (: Vi var Halloweenutklädda.

Det var inte så många som var det. Någon i F-2 B hade tydligen bästa kläderna xD Vet inte ens vem det var.... :p


Men lite snygga bilder :


En... hrm... jättevacker bild på mig (a'





Cissi ska hugga halsen av Doris med en köttkniv.


 



Har oxå gjort en liten bildserie (: HAHA xD <3


       

Av Jenny - 27 oktober 2010 19:30

Ja, idag på NO:n (när vi skulle ha bensträckare egentligen, vi stannade inne.. xD) så hittade vi ett riktigt skellett!

Vi visste att det fanns där, för våran NO lärare förra året hade talat om det... och nu såg vi det :o


  


Så jag smygfotade de :3

ew.


Btw, skallen låg på ett annat bord, men fotade inte den xD

Av Jenny - 25 oktober 2010 16:00

Ja dumma el :c

Imorse/inatt vid tretiden så slutade våran el att funka ? Jag var uppe och drack vatten, hade så ont i halsen :c

Sen la jag mig och försökte sova, men de gick inte. Sen skulle jag på toa, och då funkade inte lampan. Orkade inte bry mig, så jag lade mig igen. Men då, precis när jag äntligen håller på att somna börjar pappa gå upp och försöker fixa elen... men det funkar inte :c

Vi fick koka vattnet till vattenkokaren ute i gästrummet/biblioteket/soprummet eftersom den elen fungerade :p Det är inte samma el i huset och ute i korridoren typ :p

Men jobbigt :p

Det var nåt fel på elskåpet tror jag ;s


Ah, vi har iaf haft Earth Hour för 4 år framåt ;D

Av Jenny - 24 oktober 2010 15:28

Varför funkar det inte att visa yt-klipp?!?!?

Blir galen .______________.


Av Jenny - 24 oktober 2010 12:27

Dagens bilder (:

Det var så fin frost imorse. (:


      



(:

tycks ? (;

Av Jenny - 23 oktober 2010 11:32

Jöpp, de gjorde vi igår ;D


Såhär såg det ut i handfatet när vi tvättat händerna (a'


     


Haha snyggt va?! ;D

Av Jenny - 20 oktober 2010 22:06

Nu har jag varit hemma i några timmar, ätit och så (:
Men det gick jättebra ;D

Det var massa europafolk där, vissa kunde knappt prata engelska xD Fast man märkte direkt vilken som var britt... oj vilken typiskt brittisk dialekt alltså! :D

När vi var klara (och alla hade fotat oss och sagt "Hey guys! Nice! Hej hej!!! It's Swedish, right ? :D" xD) så skulle vi gå upp för en liten trappa och hämta våra jackor, väskor och sånt. Då ramlade halva Ediths flöjt av igen... Den brukar göra det. Delarna passar inte riktigt ihop så ibland flyger en del av när hon rör den xD HAHA jag höll på att garva ihjäl mig


Men nu ska jag sova ;D Skola imorn, och slöjd (: Jag och Cissi håller på att göra kockmössor till Halloween! ;D


Bilden btw, råkade ladda upp den lilla versionen i det andra inlägget... xD


  


Så ^^)

Ser ni att jag har en liten skrattgrop?!

Av Jenny - 20 oktober 2010 18:10

Japp, ska dit nu!!


Såhär ser jag ut, berättar mer när jag kommer hem ;D


  


;D

presentation


Hej på er! Jag heter Jenny, och jag är 97:a, alltså 15 år gammal. Här kan du... läsa om vad jag gör. Typ. Och se bilder jag tar, låtar jag gillar osv :)

frågeruta

10 besvarade frågor

senaste inläggen

besökare

besöksräknare

kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

kategorier

arkiv

gästbok

sök

lite statistik

rösta

Din åsikt om hösten, som nu är här?
 BLÄ. Hatar hösten. Uschuschusch.
 Mysigt! Sitta inne och dricka varm choklad, vackra löv... ♥
 Sådär... Inte bra, inte dåligt.

tidigare år

länkar


Ovido - Quiz & Flashcards