excellent

Alla inlägg under september 2010

Av Jenny - 30 september 2010 23:40

OBS!

Bloggen kan se lite konstig ut nu. Håller på att göra om designen, såatteh xD


Av Jenny - 30 september 2010 23:03

Två boktips, två recensioner ;)


Fallen Ängel

av Becca Fitzpatrick

se recension HÄR




Annas Dagbok

av Börje Lindström

se recension HÄR



De är jättebra ;D


Av Jenny - 30 september 2010 12:22

Jupp :D

Håller min lilla älskling i handen nu <3


Av Jenny - 29 september 2010 11:46

Igår var det arbetslagsdag ;D Vi "sov över" på skolan. Fast det vara bara Della som sov. I typ en halvtimme mellan tre och halv fyra.

Jag var faktiskt vaken hela tiden :D är jättetrött nu... fast jag sov mellan sju och elva x'D Får sova mera sen <3


I slutet precis innan vi skulle hem, då var Doris trött..xD

Medan Cissi och jag städade lade hon sig på golvet med liggunderlaget under huvudet och somnade :o

Plötsligt reser hon sig upp och går och lägger sig på golvet på andra sidan rummet. Då gick Cissi och jag och lade oss i kapprummet en stund. :P

Sen när vi kom tillbaka var inte Doris kvar... xD

Då fick vi springa runt och leta henne... Gissa vart vi hittade henne tillslut?!


  



Jaadu Doris... Du e lite knäpp du. xD


Men vi ägde ut alla på Guitar Hero. Eller hur?! :D

<3

Av Jenny - 27 september 2010 21:15

Det här blir en kortvecka ;D

På torsdag och fredag har lärarna studiedag, så då är vi lediga ;)

Men jag får kompledigt på onsdagen också, ska "sova" över på skolan imorgon (vem kommer sova? Just det, ingen ;D). Det är en arbetslagsdag för vi i E, om vi stannar till tidigast elva i morgon kväll är vi lediga på onsdag också. Jag ska förstås stanna hela natten :D


På SO-lektionen fick Cissi flummanfall. Eller nått :o Ordet "vildpotatis" är tydligen väääääldigt kul. </3

På bensträckaren skulle vi gå ut en snabbis och ta lite luft, då sprang Cissi före mig mot dörrarna. Först är det en dörr, och en liten "hall" emellan och sedan en till dörr. Det finns knappar till båda dörrarna. Cissi sprang då först men tryckte in på någon knapp. När hon kommit ut genom andra dörren ställde hon sig mot väggen vid dörren, och då kommer jag och trycker på knappen... så hon blev liksom instängd mellan dörren och väggen :o Doris och jag garvade sönder... ;D


Idag blev dagen rätt lång... Jag slutade tre och skulle ha flöjt kvart över, så jag cyklade till musikskolan och skulle leta upp Gunilla, men hittade henne inte ;(

Hon kom kvart i fyra, hon hade trott att jag skulle spela fyra, så hon hade passat på att klippa nån hunds klor... xD


Btw, såg tvillingarna V där. Tror att en av dem spelar trombon... eller nåt. :o

Av Jenny - 26 september 2010 19:16

Lite höstfina bilder från idag (:
Det var ju så bra väder på förmiddagen, sen blev det molnigt ;(


Hehe, detta är en äkta Murre-min. Han ser så gulligt skeptisk ut <3




Vattnet inne duger aldrig... Han dricker hellre det jordiga vattnet ute (:

               


Så, vad tycks ? :)


Åh, visst ja. Här kommer en på mig..


 


Min min är lite... hm. xD

Av Jenny - 26 september 2010 10:07

Igår tittade jag lite på "Här är ditt liv" med pappa.

Hon som var med, *vadhonnuhette* hade inga armar, och det vänstra benet var bara hälften så långt som det högra.

Ändå klarar hon det mesta själv!


En gång hade hon fått frågan, "Vad var det första du skulle göra om du fick armar?". Hon svarade: "Jag skulle sticka två tröjor samtidigt".

Hon kunde sticka med fötterna, alltså.

Av Jenny - 25 september 2010 23:16

Haha, en liten uppdatering på örhängesfronten.

Har hittat 2 par till nu, så nu ligger jag uppe i 50 par som jag har hittat (:
Det ligger säkert fler utspridda nåntans..

presentation


Hej på er! Jag heter Jenny, och jag är 97:a, alltså 15 år gammal. Här kan du... läsa om vad jag gör. Typ. Och se bilder jag tar, låtar jag gillar osv :)

frågeruta

10 besvarade frågor

senaste inläggen

besökare

besöksräknare

kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

kategorier

arkiv

gästbok

sök

lite statistik

rösta

Din åsikt om hösten, som nu är här?
 BLÄ. Hatar hösten. Uschuschusch.
 Mysigt! Sitta inne och dricka varm choklad, vackra löv... ♥
 Sådär... Inte bra, inte dåligt.

tidigare år

länkar


Ovido - Quiz & Flashcards