excellent

Alla inlägg under december 2010

Av Jenny - 30 december 2010 17:09

Sammanfattning av 2010 i bilder ♥

Första bilden i varje månad från min kameramapp. :)


JANUARI:


  

Söta lilla Murre (y)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------


FEBRUARI:


  

Murre igen. Ser att han hade ett annat halsband då. :)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------


MARS:


  

Murre igen. :)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------


APRIL:


  

Påskägg. :)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------


MAJ:


  

Jag när Edith målat mitt ansikte blått med kritdamm. :) Jag sminkar mig lite.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------


JUNI:


  

Murre igen. :) Man ser på ljuset att det är sommar.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------


JULI:


  

Aw, söt spindel! :)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------


AUGUSTI:


  

Söta Ian :)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------


SEPTEMBER:


  

En fin skogsbild. :)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------


OKTOBER:


  

Mina naglar, rosa med vitt graffitinail. 


--------------------------------------------------------------------------------------------------------


NOVEMBER:


  

Jag, när jag var nyklippt.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------


DECEMBER:


  

Den söta musen vi hade i köket en morgon ♥

Av Jenny - 29 december 2010 23:11

Jaa, tänk att det bara är två dagar kvar av 2010 :o

</3

:c

Av Jenny - 28 december 2010 19:20

Har ni glömt hur man gör när ni kommenterar?


Av Jenny - 27 december 2010 19:15

Jag tycker att det skulle vara väldigt roligt att göra en tagbook!

Om du inte vet vad det är, klicka HÄR. ♥


Fast jag vet inte vad jag ska ha för "tema", eller vad man ska säga...

Någon som har en idé? :)

Av Jenny - 27 december 2010 18:00

I dag har det kanske inte snöat så mycket, men det är mycket snö som ligger på taken!

Pappa skottade altantaket idag, plus lekstugetaket hos farmor och farfar.


I morgon ska vi antagligen skotta garagetaket, hoppas det, för då kan man hoppa ner från taket, ner i snön (y)


En snöbild från februari, tidigare i år.

Jag tror att det blir samma sak i år, först snöar det lätt, kall snö, och sedan slipar vindarna till den till fina former ♥


  

Av Jenny - 26 december 2010 22:47

Julgranskula ^^


 


Julklappsöppning (:


 

Julklappar :D




Tomten...! :D


  

Av Jenny - 26 december 2010 22:34

Mina julklappar (:



Kläder:

Stor t-shirt med Rolling Stonestryck H&M

Kortärmad, kort spetströja JC

Luvtröja "Peace and love forever" H&M




Pyssel:

Vattenfärger, Reeves

Häftkuddar

Plaststämplar

 



Parfym, Avril Lavigne Forbidden Rose


   


Böcker och filmer:

Här ligger jag och blöder av Jenny Jägerfeld

Ordspråk, kloka tankar och roliga citat

Tusen gånger starkare av Christina Herrström

The Messengers



 


Hårgrejer:

Mousse, god2b

Heat protection, guardian angel, got2b


 


Smink:

Sotningsögonskugga

Puder

Ögonskuggor


  


Övrigt:

Nån sorts fågelstaty, söt.

En liten tavla

Juleskum

Nytt headset till mobilen


  


Fick också spotlights till mitt rum :) Morbror ska installera dimmer också :D

Av Jenny - 24 december 2010 22:27

God jul på er allihopa. :)


Lägger ut bilder imorgon.

presentation


Hej på er! Jag heter Jenny, och jag är 97:a, alltså 15 år gammal. Här kan du... läsa om vad jag gör. Typ. Och se bilder jag tar, låtar jag gillar osv :)

frågeruta

10 besvarade frågor

senaste inläggen

besökare

besöksräknare

kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

kategorier

arkiv

gästbok

sök

lite statistik

rösta

Din åsikt om hösten, som nu är här?
 BLÄ. Hatar hösten. Uschuschusch.
 Mysigt! Sitta inne och dricka varm choklad, vackra löv... ♥
 Sådär... Inte bra, inte dåligt.

tidigare år

länkar


Ovido - Quiz & Flashcards