excellent

Alla inlägg under maj 2010

Av Jenny - 31 maj 2010 19:25

Hej :)

Kom precis hem från farmor och farfar. Har varit där på eftermiddagen, mamma och pappa skulle så frön...

Förmiddagen blev som förväntat lite... långtråkig. Först var det okej, jag duschade, fixade håret och läste. Sen tröttnade jag på att läsa och löste sudoku istället... Och så tröttnade jag på det xD

Då satt jag bara i solstolen ett tag och vilade ;) Sen läste jag igen...

En gång var jag ute och fotade. :)

Här är bilderna:


                  



Det är så fint såhär på våren.. <3

Fast det är väl snarare försommar nu. Kändes det som idag i alla fall. Det var jättevarmt och skönt, riktigt trevligt att vara hemma faktiskt.

Men imorgon ska jag till skolan. Vi har friidrottsdag, inga lektioner. Fast jag tänker inte vara med på friidrotten. Det vore rena självmordsuppdraget nu...

Hoppas värmen fortsätter. Fast det blir jobbigt för dem som ska friidrotta imorgon då...


FÖRRESTEN...

Jag har fått en finne inuti ögat. Eller kvissla som pappa kallar dem. Farmor kallar dem något annat, nått på v typ. Ont gör det i alla fall, speciellt när man blinkar eller trycker på den. Just därför måste man bara blinka eller trycka på den... :/

Jaja.

Ses <3

Av Jenny - 31 maj 2010 08:42

Ja, det är verkligen en god morgon idag. Himlen är klar, solen lyser och det är hyfsat varmt också.

Jag är ju hemma och vilar en extra dag idag, är fortfarande lite hostig i halsen, men annars är det bra. Det ska bli skönt att vara hemma i alla fall... Det är ju så fint väder!


Ska nog ut och fota lite också, det har hunnit komma så många nya blommor och knoppar när jag varit sjuk.



Hoppas ni får en bra dag. <3


Av Jenny - 30 maj 2010 21:10

Haha...

Åt kvällsmat nyss, och innan så sa Anna:

- Herregud!! Vilken lååång rulle!

Hon tittade på något bakom mig, hon sitter ju framför mig, så jag tittade bakåt...


 


...och fick syn på den här! Ganska lång hushållsrulle va?!

HAHA xD

Det är förstås två stycken ovanpå varandra, men pappret täcker skarven... Haha.


Söta Murre-bilder från igår. Sötare katt finns inte. <3


    


Hihi <3


Btw, mår bättre nu. Men skippar skolan imorgon i alla fall, måndagar är alltid så långa och jobbiga, så då kommer jag insjukna igen. Såå... Antagligen kommer jag på tisdag <3


Och DORIS,

Såg din intervju i tidningen :D Doris goes kääääänd :D <3

Godnatt..



Av Jenny - 30 maj 2010 18:15

Hej.

Fortfarande lite sjuk. Jag ligger inte ner, är bara trött och dåsig... Men det kan också bero på att jag nästanästan somnade på altanen för nån timme sen xP

Hela dagen har jag varit... kraftlös. Klarar av att stå upp och gå i typ 3 minuter, sedan är jag rätt trött och måste sätta mig igen.

Och dessutom tror jag att Doris håller på att bli sjuk också :/ Hon mår illa messar hon.

Men HON kunde i alla fall vara med på övernattningen... :(

Jaja... Det kommer väl fler sånna där roliga grejer. Övernattningar. Klassresor. Blablabla.

Men det hade varit extra kul att vara med nu, eftersom vår klass splittras sedan... :(

Det blir nog ingen skola imorgon heller, det är ju långdag, och då kommer jag inte orka. Men kanske kommer på tisdag, får hoppas på det.


Vet nån vad man kan göra när man är sjuk?!

Har så grymt tråkigt. Det blir enformigt att vara inne på datorn hela tiden, och att läsa och lösa sudoku för den delen också. Tittat på TV och film har jag gjort typ hela tiden sedan i torsdags, så det är jag rätt så trött på. Någon som kommer på något annat sjuk-nöje??


Jaja. Ska försöka bli frisk nu.

Puss.


Och krya på dig Doris. <3

...

Av Jenny - 30 maj 2010 08:21

Ja. De flesta som behöver veta har väl redan märkt det, men jag kunde inte komma på övernattningen i fredags :( -.-

Jag blev sjuk. Ont i magen, halsen, mådde illa, o.s.v

Blääääh. Jag ville faktiskt vara med -.- Hm.

Men Doris har tagit massa massa bilder, så jag ska väl kolla på dem nån gång och så ska Doris berätta precis aaaaaallt som hände.

Jag är lite bättre nu. Faktiskt. Fast inte bra :/

:'(
Det suger att vara sjuk.

Av Jenny - 26 maj 2010 13:53

Hej.

Nu är jag hemma från skolan, slutade ju redan 20 över ett idag. Dagen har varit... Halvtråkig. Rasterna har varit rätt roliga, men Doris åkte ju till Hudik före lunch, och det var tråkigt :/

På fredag så ska vi ha övernattning i gympasalen. Typ disco hela kvällen och natten (fram till klockan 3) för att sedan bli uppkörda klockan åtta eftersom vi måste vara ute nio.

I alla fall. De som ordnat det ville gärna att man skulle klä ut sig. Och det tänker jag. Till typ rockstar eller vad det heter xD

Jag tänker i alla fall ha på mig mina grå leggings med leopardmönster, ett par ljusa kortkorta jeansshorts som är lite trasiga (dem jag köpte häromdan), en svart tröja med guldiga döskallar på och så ska jag ha massvis med svart kajal, spreja svarta slingor i håret och som pricken över i:et ska jag köpa ett nitarmband. Om jag hittar något vill säga.

Tror ni att det blir snyggt? Har ni något att tillägga? xD


Hjälphjälp ;)


p.s, Jag har inte fått några kommentarer på det nya bloggutseendet ännu... Vad tycker ni egentligen?!

Av Jenny - 26 maj 2010 07:24

God morgon ;)

Fick några minuter över här nu. Ska cykla iväg vid 20 i, så nu slösar jag tid på datorn en stund.

Jag hade önskat att jag kunde ha haft kortbyxor idag. Det är ju trots allt soligt. Men inte särskilt varmt...

Ska jag ta kortkortajeansshorts, leggings och T-shirt imorgon tycker ni? Då kan jag inviga mina nya. :)


Nu är det inte såå långt kvar till sommarlovet. Räknade i almanackan, det är 2 veckor och 1 dag till skolavslutningen! Min avslutning är på torsdagskvällen den tionde, på mindre skolor har man ofta avslutning på fredag morgon, den elfte, istället. 


Idag är det idrott. *suck*.

Hoppas det blir något kul...


Puss på er <3

Önskar er en mycket bra dag ;)

Av Jenny - 25 maj 2010 18:58

Nu har jag äntligen fixat ett vårigare och grönare utseende på bloggen. Men gud, så jobbigt det var. Datorn var jätteseg hela tiden, och så blev en fil vit, och jag fick göra om.... och göra om... och göra om! xD

Men. Nu ser det ju bra ut ;)


Kommentera den nya designen här. <3

presentation


Hej på er! Jag heter Jenny, och jag är 97:a, alltså 15 år gammal. Här kan du... läsa om vad jag gör. Typ. Och se bilder jag tar, låtar jag gillar osv :)

frågeruta

10 besvarade frågor

senaste inläggen

besökare

besöksräknare

kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

kategorier

arkiv

gästbok

sök

lite statistik

rösta

Din åsikt om hösten, som nu är här?
 BLÄ. Hatar hösten. Uschuschusch.
 Mysigt! Sitta inne och dricka varm choklad, vackra löv... ♥
 Sådär... Inte bra, inte dåligt.

tidigare år

länkar


Ovido - Quiz & Flashcards